snygg

hejsan. just nu ligger jag i min säng. har tagit på mig de mysigaste kläderna jag kunde hitta. en stor stickad tröja, långärmad tröja under, leggins och mys schal. den enda jag hinnit med idag är ätit frukost. eller man kan väl inte kalla det frukost men jag åt en skål med kalaspuffar. supergott. juste, är hemma idag hehe. av olika anledningar som jag ej vill ta upp. men, idag blir det nog en ta lugnt dag heeela dagen, det är bra! blir inte skola imorgon heller, för då är jag ledig. det måste ju vara det skönaste. att vi inte har några lektioner på fredagar. ahh. nä nu börjar nacken säga ifrån på de konstiga sättet jag ligger på. ska nog gå ut och ta en smoke sen blir det tv resten av dagen. till största del iallafall. åh juste, vi har ju bullar hemma också. fast choklad bullar, femtio gånger godare. aa det blir det när jag kommer in igen. och mjölk, mmmm. här får ni bilderna jag hade lovat. på lite kläder som jag vill haaa!=)  men vi ses puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0