nästa kväll

hejsan. andra kvällen på helgen, sista kvällen då du kan vara uppe länge. och vad ska jag hitta på? snackade nyss med amanda, så det kanske blir fika men hon och zandra. men är så trött. hatar att vara trött. men det kan bero på att vi somnade runt tre igår och jag vaknade nio. men hoppas på att piggheten ökar snart igen. jusste, det var jätte kul i vännäsby igår. mys med film och fett. måste göras om. och i morse spelade vi lite mario kart.
efter fikat blir det att fara till pojken, sen har han några kompisar där. få se vad som hittas på där. sen ska jag få sova med min joooonas!=) hihi längtar. pusspusspuss. men nu ska jag slita mig från sängen för att gå och göra mig i ordning inför kvällen. puss på er med.


här är jonas och jag, jätte soetaaa.
ge mig sommar igen, nununu. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0