myser

tjenatjena allihopen. som alltid när jag skriver i bloggen så ligger jag i min säng. ikväll har jag varit med älsklingen och myst. han är bara bäst, tack för att du får mig att må bra! PUSS. jag hade förberett inför mitt desperate housewifes maraton med popcorn och cola, men innan jag hunnit börja se så är popcorna slut och bara slumpen av colan kvar. men det får räcka. det är så skönt när man hamnat efter i en serie, nu har jag åtta avsnitt att se. ett plus är ju att jag är ledig imorgon också, känns inte helt fel. så nu spelar det ingen roll hur många avsnitt jag ser. jag har också laddat hem hancock, den verkar riktigt bra fatiskt, hoppas den sträcker sig över mina förväntingar. men kanske inte kan se allt, för imorgon är det planerat att gå på stan med linn också. finastelinn! och hon som far till thailand om en vecka. kommer sakna henne så mycket så det finns inte. buhuu. men nu ska jag lyssna på lite musik och snacka lite med jonas innan jag går in i min andra värld, med desperata husfruarna. vi ses, ha det super!




den är bara skön på något sätt? fråga mig inte varför jag fallit för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0