mentjeeena

hejsan! är hemma nu, typ första gången denna helg, iaf över 3 timmar. sitter i min säng och väntar på att pojken ska komma. få se vad vi gör, amanda skulle ringa så hoppas på att vi ska hitta på något med hon och johan. annars blir det väl bara mys för min och jonas del. mormor och morfar är här idag. de åt go'middag med oss med glass till efterrätt. känns som att det inte är långt ifrån innan magen sprängs. det är det jobbigaste med super god mat, jag bara äter och äter, det är ju så gottt! men efteråt får jag ta konsekvenserna. frågan är ju om jag ens tar mig upp från sängen. höhhh. och idag är det farsdag också, gav pappa ett hemmagjort kort med hjärtan, på det skrev jag "Grattis på farsdag. älskar dig" det fick räcka, som alla föreldrar blir han glad för ingenting.
imorgon är det måndag. igen. suck, jag och rebecca har en del plugg att göra, saker som vi hamnat efter i. usch, det vill jag inte ens tänka på. därför ska jag göra något kul imorgon, ska fika med johanna linn och julia. myys. det är skönt att ta en fika ibland och bara prata ut. det behöver man. iaf jag, kan jag lova. sprängs annars, ungefär som nu heheh. men hoppas denna vecka går snabbt, för jag vill göra bort allt plugg och att det snabbt ska vara över. men så går det inte till. jag måste sitta varje kväll i timtal och kämpa. uscha buscha. men, jag som satt mig i denna situation. men skolan är snart över igen, ännu ett lov. yessss, längtar så mycket (så jag spricker). nu kom jonas, puss cya dont wanna be'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0