kvällen

hejsan hoppsan! just nu, för ovanligehetens skull, sitter jag hemma hos min vän jessica och skriver blogg. det är jag, linn och jessica här. vi ska dra oss iväg till vännäsby och ha filmkväll. ännu en kväll med en massa fettinnehållande saker. får nog börja fundera på hur mycket gosaker jag äter egentligen. det är linns bror vi ska till och han har tydligen en hemmabio nere i källaren. soft ja! och så har de en tio månaders liten flicka. åh så sött! jag ska pussa på henne! hehe kommer typ inte ens våga hålla henne. det hemskaste skulle ju vara om hon typ började grina när jag tog henne eller något. och det skulle inte förvåna mig om det hände. hehe. men hope not. får berätta sen hur det gick. men nu ska jag ut och smoooke. 
här tog jag, jessica och linn lite bilder enkomt åt er. as heta!
hinner inte skriva så mycket mer nu, vi ska snart fara. men vi hörs imorgon, PUSS!

     
jag, linn och jessica bjuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0