im sorry, buhe

förlåt förlåt förlåt alla mina tusentals trogna läsare. (inte bara de fyra st som är de ända som läser min blogg, vilka är mina vänner) jag är hemskt ledsen att jag svikit er, har varit riktigt usel på att skriva de närmare två senaste veckorna. men nu har jag så mycket damp att jag bara måste skriva. den senaste veckan, och fortfarande är jag, shopgalen. allt jag ser är snyggt. och så idag gick jag och mamma förbi en sväng på ohlsons tyger, det blev bara för mycket. hittade minst fem tyger som jag hade lust att springa hem med. är så super sugen på att sy något eget. så ikväll har jag skissat lite på vad jag är sugen på att göra. och självklart ska jag inte göra det på egen hand, kanske inte skulle bli de finaste plaggen, så sanna ska få hjälpa mig. längtar, längtar. bara de bilderna i mitt huvud kan bli verklighet. har just nu tre plagg på gång, nog för att pengar till tygerna kanske vore bra att ha men det är ett senare problem. det jag hade tänkt att göra var en tunika, ett linne och en "kort jacka". går inte in på dom nu, någon annan gång. när vi ses hehe!
men nu kanske det vore tid för att sova, men måste bara sätta in dessa bilder, stilen/kläderna i loooove. cya.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0