hejsan hoppsan

bara för att amanda inte ska klaga något så måste jag snabb skriva ett inlägg bara. i helgen har det inte hänt något speciellt alls. vännerna och myst med älsklingsjonas, stor blöt puss på dig;p eller aa, har skissat lite mer kläder också. hur kul som helst. ska kolla in myrorna också om jag hittar något som jag kanske kan sy om. och något till som hänt i helgen är att jag fått ett virus på datorn, weeei. nä riktigt knäpp dator. allt går fel med den. bara så ni vet, dell är bajs. iaf min ;/ måste nog lämna in den till datakillen på skolan, han får allt ta och rena den från alla sjukdomar. åh, jusste. skola imorgon. redovisning också. har hakat upp mig på ett ord, vet ej hur man uttalar det. heeelp. det är ju det pinsammaste att stå där och säga långt ifrån riktiga uttalet. ordet är iallafall "schengenavtalet". helknäppt ord. vem har kommit på det? varför inte vara ta något enklare?

i veckan händer inte så mycket, ska försöka att ta det lugnt så mycket som möjligt och ta mig tid och plugga med. ett måste, inga ursäkter. sen i helgen ska vi göra något för bästaste linn som ska åka till thailand den femte december och är borta enda till januari någon gång. kommer saknar dig så sjukt ;( buhuuu. så vi ska ha något mys innan hon far.
men nu är det nog tid att sova. det blev inget snabb inlägg, jag skulle ändå kunna fortsätta skriva femhundra rader till, men jag avstår. tagga skolan imorgon ju "HE HE" ;p cya, har det super bra.

jag och linn, som jag saknar sååå mycket. kom till skolan nu då!
ni kan ju skippa att lägga märke till min enorma utväxt på bild tre >>>> säxyyylinn!;)<<<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0