hej emma. vad gör du?

jag ligger kvar i sängen efter att älsklingen farit hem. blev visst ingen "lådsas-sjuk-kväll" för min del ikväll. får ta den en annan dag, kanske imorgon? ikväll var jag med jonas ofcource, syster eve, sanna och duncker. vi såg "eastern promises" den var väl ok, typ den enda jag kan säga om den. inte riktigt min typ av film..
men nu måste jag springa till toaletten och tvätta bort mitt smink, känns riktigt jobbigt. jag är så slut, mina ben hänger inte med hjärnan, den följer inte sina order. benen vill ligga kvar här i sängen och slöa. en del av mitt huvud också, men måste gå isäng nu. igår blev det rätt så sent. och så måste jag hinna börja läsa på min nya bok som jag köpt i dag. såg den på ica och tänkte, varför inte? en bok kanske hjälper mig att ta det lugnt? den heter "champagneflickan". det fanns ungefär fyra-fem stycken att välja på och denna lät bäst. det är en sann historia om en ung kvinna som måste avbryta sina jurisikstudier på grund av olyckliga omständigheter. sedan börjar hon jobba som strippa. aa, resten får ni läsa själv. det verkar bra på baksidan iallafall? jag tycker om sanna historier, mycker roligare att läsa då. kan berätta sen hur den var!=)
nog för att jag inte är den snabbaste på att läsa men ni får väl veta om cirka ett halvår eller så;) håll ut.
haha och ändå pinsamt. då står jag i kön och ska köpa boken och ser att kvinnan framför kollar snett bakåt på boken och läser. jag skämdes faktiskt lite då eftersom det står "en svensk strippa berättar" på framsidan av boken. men tur att jag hade mamma vid min sida att vända mig mot, så det inte skulle bli för pinsamt. men men, nog med babbel för ikväll. imorgon kommer mer. tackhej leverpastej


tycker bara att omslaget är så snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0