baCHillahhh

tjenatjena. nu är jag hemma och bara myser. ligger i min säng, spelar lite harpan och kollar på friends. rätt så skönt. är dålig på att ta det lugnt så det är bra att jag har tidiga skoldagar. nog för att idag vart det ju polisstationen på förhör. det gick bra. vet ej om det kommer bli något av det men får se:) efter det gick jag och syster och kollade på pyssel, hur kuuul som helst! sen köpte vi en present åt sanna som fyllde arton i måndags. ikväll blir det nog en myskväll, jonas kommer såklart. sen kommer matte jansson duncker amanda och johan också. få se vad det blir.
vill hitta något nytt plagg till fredag också, då jag amanda och sanna ska på extreme, tagga.
ska pinka sen ut och smoke. cya puss

<amanda och sanna> jag>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0