till min underbaraste linn

allså så här blev det förra året också, några dagar innan du skulle åka till thailand. det är inte förens då jag förstår, "shit hon ska verkligen åka"... allså jag får damp. jag orkar inte att du ska åka. det är ju dig jag pratar med om allt, allt jämt. det är dig jag kan prata ut med. jag hatar att du ska åka. bajsa på thailand. jag vill att du ska stanna. du är den som alltid ställer upp. du gör mig glad hela tiden juuu. gah, kommer sakna dig så mycket så jag spricker. men hoppas du har det super iallafall! I (L) U. men fortfarande, bajsa på thailand och skynda dig hem!=)



  den här bilden slår allt och alla, PUSS

Kommentarer
Postat av: linn

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKLING!!!!!!! :D jag önskar att du kunde följa med, jag kommer ringa dig super ofta så vi kan prata om smått o gott :D LOVE UUUUU

2008-12-02 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0