till bästa linn

det är så drygt att skriva en aaaas lång kommentar så du får ett helt inlägg istället :D jag saknar dig så mycket som det går! här i umeå har det inte hänt så mycket alls, vad jag vet iallafall. jag och jonas har det super :D alla taggar nyår och jag ska ha en rosa klänning hehe. julafton vart riktigt lyckad, super mysigt. nog för att du har nog ganska mycket mysigare i thailand men det försöker jag att inte tänka på ;p idag ska vi som vi alltid gör dagen efter julafton, fara till anderssons och äta resterna. jusste, och på nyår kommer ville med sin nya flickvän och hennes kompis. ska bli kul att se flickvännen. och nu är jag värsta lonely, jonas är borta enda till den 29de :O kommer vara ännu mer i nöd utav dig.
aa och så taggar jag mellandags rean också, gaaanska mycket. och igen, försöker jag inte tänka på att du kan köpa alt för femtio gånger mindre pengar.
och ja, lätt att jag följer med nästa år. synd att jag bestämde mig försent detta året.

du behöver inte köpa något åt mig, eller ja, jag har alltid velar ha en ponny :] tihi

haha, morfar och mormor är också här. haha morfar, han är så sööööt. och så seniiil. haha i hissen, han kollade i spegeln och ba "men.. är det här vi ska gå ut?" han såg att dörren öppnades i spegeln. sötnos, att han inte såg sig själv i spegeln? kanske lite svårt att förklara men, gullemoffa.

låter superkul det där med dyk grejer. åh jag vill också. har alltid velat dyka. men det får bli nästa år då :D

mh, har det hänt något mer då?
ja jag får tänka tills nästa inlägg, för nu är jag jätte pinknödig. men jag älskar och saknar dig super duper mycket! YOUR MY BESTBEST BEST! FRIEND=)

'
SUPER COOOLA LINN

OCH SUPER COOLA <LINN OCH JAG> TILLSAMMANS.


EN BILD FRÅN ETT AV ALLA VÅRA MODELLJOBB


OCKSÅ EN BILD FRÅN ETT MODELLJOBB

Kommentarer
Postat av: linn the presidento!

hahaha, modelljobb var vel liiiiiiite overdrivet:P haha. vad rolgit att du har skrivit ett inlegg till mig hihi. haha din morfar moste ju vara e gulligaste nonsin!



jaaaa, jag hoppas att din klenning blir super snygg! o att ni allihopa for en toppen nyor :) for se vad jag ska gora po nyor... hm.. ah en svart klenning kommer jag iaf ha! haha.



en ponniey! hahaha, synd att den inte kommer igenom tullen, annars so;) ersh! jag kommer nog allt kopa nogot litet till dig vad du en seger.



ahaa, villes brud! har bara ettt henne i profil o bakhuvet po bilderna som han har po facebook. du for beretta senare hur allting slutade:)



haha, shit jag skriver ett inlegg nu ist. Annars kommer dettta aldrig att sluta. massa pussar. love u.

2008-12-26 @ 08:24:58
URL: http://ljjnn.blogg.se/
Postat av: linn the presidento!

hahaha, modelljobb var vel liiiiiiite overdrivet:P haha. vad rolgit att du har skrivit ett inlegg till mig hihi. haha din morfar moste ju vara e gulligaste nonsin!



jaaaa, jag hoppas att din klenning blir super snygg! o att ni allihopa for en toppen nyor :) for se vad jag ska gora po nyor... hm.. ah en svart klenning kommer jag iaf ha! haha.



en ponniey! hahaha, synd att den inte kommer igenom tullen, annars so;) ersh! jag kommer nog allt kopa nogot litet till dig vad du en seger.



ahaa, villes brud! har bara ettt henne i profil o bakhuvet po bilderna som han har po facebook. du for beretta senare hur allting slutade:)



haha, shit jag skriver ett inlegg nu ist. Annars kommer dettta aldrig att sluta. massa pussar. love u.

2008-12-26 @ 08:25:11
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0