nu så.

äntligen, nu har jag bestämt mig. min nyårsklänning är spikad. tyget här nedanför ska jag ha, gulligt va? jag tänkte efter lite och jag vill ju ha en sotig sminkning (som bild nr två) och så lite slarvigt hår. då är det ju fint med en lite gulligare klänning till. eller den kommer vara rätt så slapp, som ett långt linne och ska nog ha ett snöre runt midjan och knyta en rosett. ja, jag får visa er när den är klar. jag tryckte in en ny bild på mig också. var så länge sedan jag la in en ny bild.
ikväll blir det plugg igen, provet idag gick jätte bra. nu är det bara att börja plugga till nästa, det är på fredag, usch. men men, snart lov. tagggggaaaa. pusshejhejhejhej



(klicka för större bild)



Kommentarer
Postat av: Bea

härligt :) hehe tack, hon heter Coco och är en yorkie.

Så hur ska du fira jul och nyår då? :) KRAM

2008-12-18 @ 05:14:32
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0