mentjeeeena

hejsan alla söta. jag ska försöka kortfatta det jag har att skriva för jag är super pinknödig och jag vill hinna dusha innan det blir för sent. eller för sent för de andra i huset. för jag ska vara uppe länge ikväll, imorgon är det ju luciavaka så jag hade tänkt att vända på dygnet genom att fara hem och sova efter klippningen imorgon istället, så jag kan vara uppe riktigt länge imorgon kväll. som hjälp ska jag nog ha med mig en hel del dextrosol till johan. för det blir nog där jag och jonas håller hus. med amanda också förstås! ska kanske fixa mig några cider också. hé bli mys. allså kolla jag, ofta jag är kortfattad. det funkar inte för mig allså. nä men nu håller nästan blåsan på att spricka så jag ska nog ta och rusa till toan nu, men vi ses och hörs. PUSS!



en outfit som är minminmin, (den grå stickade är lik den som jag köpt idag.)



och jusste, har nog bestämt min för att denna får bli min nyårsklänning nu.
haha får se hur länge jag håller fast vid det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0