måndag igen.

hejsan, sitter på skolan nu och väntar på att denna tråkiga lektion ska börja. helgen har varit okej, inte gjort något speciellt alls. faktiskt inte någon av de senaste helgerna har det hänt något specielt på. men är så skolless att jag bara vill ha lov nu, all ork är borta. så hoppas på att lovet drar igång mig igen. idag blir det skola till runt två sen ska jag förbi mamma och pappa på deras jobb och hälsa på. måste köpa nytt fondation. och så har jag stor damp pga jag inte har råd med två tröjor som jag är kär i. båda från jc, en skjorta och en stickad tröja. men har som inte råd, 1100kronor. lite över min budget. det är ju jul också. blir nog att jag köper åt mina tre brorsor, min syster, något litet åt mamma och pappa. dom blir ändå glad för ingenting. och så självklart åt jonas. men har ju ingen fantasi? vad kan jag ge åt jonas?
jag vet inte ens själv vad jag önskar mig, pengar? mh, kul att få ett kuvärt i julklapp. halva stämningen är ju att öppna en massa julklappar. ja, jag får se hur jag gör. vill ju ha mycket pengar till mellandagsrean.
Nu är det exakt tio skoldagar kvar, sedan lov. måste planera in saker att göra så inte bara dagarna går vilket kan vara lätt hänt på lov. så kommer man på sista lovdagen att man inte gjort någonting vettigt under hela lovet, nog för att det är jul och nyår, så något vettigt har man ju gjort hur som helst. gud vad jag babblar på, ;p men har väldigt tråkigt just nu. men haha, ingen kommer ju orka läsa allt det här. men här är en klänning iaf, som jag tror stark på. den är enkel, snygg och slapp, som jag ville ha den. fast i svart. kanske det blir den? få se. men ha en super dag idag! cya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0