kvällens innehåll

hejhej. ikväll har det varit ännu en till lugn kväll. jonas, sanna och duncker har varit här, och så var ju syster eve också med så klart. jag och eve har visat alla våra klänningar som vi vill ha till nyår som hon ska sy. jag har nog ändrat mig igen. har tyvärr ingen bild, bara i mitt huvud. heh. nu måste jag strax sova, är inte alls taggad på det. vill vara uppe länge, se en film och bara mysa. men icke, måste upp till skolan imorgon igen. ja, men nu ska jag sluta klaga på den. den duger väl, ehe.
vi såg en film ikväll, visst var det "the fish" den hette? aa, det var det nog. den var rätt så knäpp men bra. konstig film, och hela två timmar och fem minuter.
kanske blir att jag handlar kläderna ändå (de jag skrev om i förra inlägget), lånar isåfall av mor och far. få se. men nu ska jag gå och vara social med mamma sen blir det sängen. puss vi hörs, hejdå och godnatt.

bara för att jag vill tillbaka så sätter jag ut lite bilder sen mamma, pappa, jag och eve och våra pojkvänner var utomland.

jag och jonas :) .. längst åt höger, eve och hennes pojkvän.

syster eve och jag, jag vill vara brun ja!
aa, nu hinner jag inte mer. måste sova nu, men jag måste
sätta in fler utland bilder. älskar dom, bara för att jag blir så
glad när jag ser dom. så hehe, ni får stå ut och se på några fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0