julklappshandling

weii, as taggad! ;D imorse steg jag upp klockan halv nio, men det beror inte bara på att jag är taggad på att köpa julklappar. utan beror också på att jag somnade runt nio-tio igår. inte roligaste kvällen. hade migrän och pga det mådde jag illa också. usch usch. men idag är jag på topp igen! och så mycket snö det har kommit! ialla fall här i umeå, blir en riktig jul ändå:) det är helt täckt med vitt där ute. hur mysigt som helst. jag som var rädd att julen skulle bestå av is och vatten. men som tur inte.

nu sitter jag bara och kollar på topmodel. syster vaknade nyss så hon gör mig sällskap också.

nice nice fågelbajs.

Kommentarer
Postat av: olivia

åh fint! var är skorna ifrån?

kolla gärna in bloggen fixyou.webblogg.se

kram!

2008-12-22 @ 21:29:02
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0