jahallå

jag sitter på skolan, inne i ett tomt klassrum med linn. vi har lunchrast. jag är rätt less på skolan nu allså. hehe det kanske ni märkte på det förrförra inlägget he he. men nog om det. ikväll ska jag vara med linn, jessica och amandam. vi ska ha en liten hejdå kväll för linn som far till thailand på fredag :( buhu. få se vad det blir. men skoj ska vi ha iallafall, men det har vi alltid. vi kan ta lite bilder också så ni kan få se lite vad vi gjort. haha vi kan göra en film, det är vi kung på. dom blir alltid super. kommer säkert gotta i oss en hel del gottes också. som vanligt ;p
snart är det ju lov också. sjutton dagar kvar idag, något taggad??? jaaaaa.. nyår allså. vad händer. måste planera in något, och det kanske är dags för mig att bestämma hur min klänning ska se ut som sanna ska sy till mig. det är ju så svårt att bestämma sig, finns så mycket!! hur den ska se ut uppe, nere, tyg och blablabla bla. gahh. förslag?
nu ska fortsätta spela hjärter. PUSS!!



här är en lite dålig bild på mig och min syster, men det får duga. och jusste,  
glömt att berätta. har bytt bort den vita hårfärgen mot askblond. kan visa sen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0