innan jag säger godnatt

ska bara skriva ett kort inlägg om egentligen ingenting. måste bara skriva av mig lite innan jag går till sängs, jag har alltid för mycket tankar i huvudet så innan sängdags är det bra att få ut lite babblel. ikväll har ingenting alls hänt. jag har suttit ensam i vårat vardagsrum, druckigt cola, kollat på kläder på datorn och sett på lite tv. tycker fortfarande inte att det är skönt att sitta hemma och göra ingenting? vill göra det! make me.
idag har jag hittat ännu en tröja, men det kostar endast 199 kronor, så jag byter ut de två tröjorna som blev 1100 kronor mot denna. måste visa bilder sen. det är en stickad kofta från nicole.
nä nu ska jag gå och lägga mig. ska läsa min bok, champangeflickan. har börjat komma in i den nu och den är faktiskt riktigt bra! ett boktips. nog för att jag inte kommit speciellt långt, men hittils! :D

här har jag satt ihop en outfits som jag vill ha! ps, hatar ordet outfit. men men tihi, HÄJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0