hejsanhejsan alla glada

ikväll sitter jag hemma hos rebecca och pluggar. eller just nu ser vi på 90210 och om jag ska vara ärlig har pluggandet gått sådär. vi har inte pluggat så mycket som vi egentligen skulle kunnat gjort men det har gått bra iallafall. nu är bara frågan om jag ska hem eller sova hos jonas? börjar ju vid lunch imorgon så. men jag får se.

tänk vad det gått snabbt, bara fyra dagar kvar sen är det jullov. hur najs som helst, kan nog inte bli mer taggad än vad jag är. men nu ska jag ringa bror, jag skulle påminna honom att han skulle hämta mig när han jobbat klart. så vi hörs. skriver kanske mer ikväll, eller imorgon. yeyeee, få se. ha det så bra tills dess iallafall. cya

ps. kommentera fortfarande gärna förra inlägget om vilken klänning jag ska ha på nyår. just nu står det fyra-tre till den svarta klänningen:)


jag och min älsklings linn som inte kommer hem på jätte länge.
bajsunge, orka ba fara till thailand sådär och skita i mig :O

Kommentarer
Postat av: linn

MISS YOU EMMA!!! Hoppas att du for ett super bra jullov snuttan. Pussar <3

2008-12-16 @ 07:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0