hej linn och ni andra:)

jag är hemma hos sanna nu så jag kan inte skriva något långt. måste umgås med dom med ;p sanna är strax klar med min klänning. hon ska bara sy den på längden nu sen finishhh. kan kanske ta en bild nu och visa!

idag har jag varit på stan med syster och sanna. köpte ett helt vanligt svart långt linne. det behövdes. efter stan så for vi hem till sanna och sen dess har vi varit här. hon bjöd oss på mat också. vegetarisk lasange, super gott.

snart är allt klart till nyår. jag och syster ska komma till sanna klockan två och då ska vi smeta på oss ansiktsmask och bara slappna av. efter det ska vi göra oss i ordning, sminket och kläderna. vi ska också förbereda maten. sedan kommer pojkarna klockan fem. runt åtta bär vi av till my placeee och där stannar vi i ca en timme, en och en halv. där ska jens, ville och hans flickvän och hennes vän också göra oss sällskap. sen far vi till sandra. efter det får vi se vars kvällen leder oss.

juste, det måste jag ju fråga. linn, praktiken hos din bror. hur gör vi? hade ju varit super kul, jag tänkte för att vi kanske borde bestämma praktikplats snart.

nu är klänningen klar och redo för att prövas. det kanske kommer ett till inlägg senare ikväll. har ju börjat vända på dygnet till nyårsafton så lär vara uppe ett tag. inatt blev det till fem. jaja haha ;D vi ses och jag älskar dig finaste linn. saknar dig.


så, nu har bilder tagits på min nyårsklänning. den är inte så utstickande. en slapp bekväm klänning, precis som jag ville ha den:) syster fick också vara med på en bild.
 

Kommentarer
Postat av: the presidento !

Jag vet inte, jag tror inte att jag kan kolla om de forren jag kommer hem.. nar e praktiken?



klenningen blev ju super sot!! hoppas du for en harlig nyor, ta mycke bilder :) puss love u.

2008-12-30 @ 09:46:46
URL: http://ljjnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina bilder!

2008-12-30 @ 23:26:12
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Sussie

Va söt du är!

2009-01-10 @ 17:12:34
URL: http://smootie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0