happy face

idag är en bra dag. är glad, fastän jag har två prov nästa vecka att plugga till och tre inlämningsuppgifter försenade. men ändå sä känner jag mig bra och lycklig. att julen snart är här tror jag bidrar med rätt så mycket lycka! måste bara ta mig tid och leta lite julklappar nu.
ska gå på stan med syster efter skolan, slutar efter denna lektion. fast jag och rebecca ska ta lite tid åt att plugga. så efter det ska jag på stan! och jag ska hitta julklappar! punkt slut. men killarna är ju största problemet. det är så svårt att hitta presenter och julklappar åt killar. Smycken, Kläder, parfym? Jonas har allt det där, men kanske något jag kan köpa åt bröderna.. Det enda tipset jonas har sagt är att han inte vill ha något onödigt som bara ligger. det är typ det är är expert på. köpa små grejer som egentligen inte har någon andvändning. men jag kanske kan kolla på något kul från teknikmagasinet. fast mja, haha jaja jag får se. något tipssss?
men nu slutar jag, vi hörs och ha det super så länge!

 
från turkiet, jag och jonas.
det där jag jag aldrig om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0