han är cool

jonas sa nyss att han var cool så det är det rubriken står för. och jag måste erkänna -lite cool är han;)
ikväll händer det inte mycket alls. plugg, plugg och åter skitpluggbajsdrygskola. ja, som ni märker är jag as taggad. men måste klara detta prov. men tänkte ta en liten paus nu, det förtjänar jag faktiskt eftersom jag suttit och läst igenom de dryga hundrafemtiotusen sidorna med ett innehåll som låter ungefär "ackabarabo kalsorati livomatvo" i mina öron.
aa men schyst, och nu startade jonas ett avsnitt av "how i met your mother". svårt val, se det eller fortsätta läsa i mitt fula häfte? mhh.... ... ..
nä, ska gå ut och ta en smoke nu sen.. ... ehm, plugga?


idag fick det bli denna bild. en bild när jag är ascoool yao,
den får duga, jag orkar inte söka. vi hörs imorgon. hejdå!



svar på linns kommentar: babu, vad har du gjort med din blogg? :O ville ju läsa under tiden du är i thaithai. det känns  som att du inte är lika långt borta då. saknar dig massorrrrrrrrrrrrr. dampie. pusspusspuss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0