gos

hejsan. är hemma hos sanna nu med pojkvän och vänner. vi bara myser. var på mellandagsrean igår och idag. har hittils köpt tre linnen, två tshirts-tunikor, ett armband och ett par strumpisar. imorgon ska jag, syster, mamma och moster och kolla lite mera. kan ta ett foto sen och visa vad jag köpt. det jag söker efter nu är en schal, fler tunikor, kanske skor och smycken. ja typ det:)
just nu sitter vi iallafall och planerar nyår. vilken mat vi ska käka, vad vi ska dricka, vad vi ska göra och så. ser fram emot det riktigt mycket. sanna håller på att göra min klänning också. super kul! men nu ska jag gå och gosa med de andra. puss och vi hörs.

super coola skor

Kommentarer
Postat av: pia

Fin blogg :P

2008-12-28 @ 18:20:49
URL: http://piaeldenblom.devote.se
Postat av: the presidento !

åååh, jag vill ockso go po mellandagsrean med dig:( jette avundsjuk. fan va roligt att du hitta so mycket po rean! nar de e rea brukar jag aldrig hitta nott typ :P massa pussar. love u. SUPER FIN BLOGG hihi

2008-12-29 @ 10:17:28
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0