godmorgon!

jag ligger i jonas säng, väntar på att han och hans pappa ska komma tillbaka från övningskörningen. men nu hinner jag iallafall skriva ett inlägg så! weii. men jag känner på mig att det här kanske inte kommer vara det roligaste och gladaste inlägget. men gårdagen iallafall, jag linn och jessica gjorde inte så mycket alls, eller jag drog hem runt halv tolv, idag blir hundvakt till jonas mammas hund, novaa. sötsöt. det ska vi iaf till imorgon mitt på dagen någongång sen vill jag ta en pluggdag imorgon också. jag är så trött så jag vet ej vad jag skriver. skriver senare. det kanske går bättre då.
aa jag skulle just sätta ut en bild på min nya tröjaaa, men det funkar inte. knasigt, den vill bara inte sätta inte någon bild. men men, nästa inlägg? pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0