gladgubbe

hejsan, jag sitter på skolan och har marknadsföring. inte speciellt kul nej. men jag har ändå helg efter idag. eftersom jag inte har några lektioner på fredagar, najssss. så imorgon ska jag vara med sanna på hennes sylektion på draggen. ska kolla på när hon syr, super kul. ska börja sy lite nu jag med, mamma har fixat vår symaskin. weii. så jag ska ta och boka tid med sanna så hon får hjälpa mig med starten. men efter jag kollat på sanna ska jag till socialennn och söka jobb som kontaktperson. känns nervöst men bra. jusste, måsta visa mina nyårs klänningar som jag velar mellan.

det är är supersvårt allså. hur ska min klänning se ut som sanna ska sy till mig? här är några klänningar som jag tycker om. det ska dock inte vara samma tyger och kanske några ändringar här och där. men problemet är ju att det är tre helt olika klänningar, hur ska jag kunna välja då? den till vänster är som slappskönsnygg och det tycker jag om mycket. den andra är jätte söt och det känns nyår också och den längst till höger är enkel och snygg och då kanske jag kan satsa mer på smycken och så, fast det kan jag också göra med ettan? men den i mitten är så gullig. gah, men jag ska ha den i grå eller blå. lutar nog mest åt blå, marinblå. men jag kanske kan blanda ihop alla? vill ha lite slappt, men ändå gullligt och så vill jag ha den enkel? mh, hjäälp någon. ;p

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0