en nervös jag

hejsan. ligger i min säng med mamma brevid. morfar och mormor sover här inatt med så pappa sover i eves säng och mamma i min, myspys. ikväll har jag varit med jessica och amandam, vi har spelat mario cart. fast jag tycker det är hur tråkigt som helst, eller skulle kanske vara lite roligare om jag kunde banorna för nu kör jag bara in i varje "vägg", eller hinder, som kommer. man ser ju inte vars man ska svänga :O ikväll är jag iallafall nervös, nervös inför mellandags rean imorgon. vad ska jag söka efter? om jag tycker något är fint ska jag då köpa det direkt eller kolla på andra butiker först och riskera att den förvinner? vars går gränsen för hur mycket jag får köpa för? och igen, vad ska jag söka efter? mja, jag får se hur detta går allså. jag har typ en klump i halsen för detta haha, tönt ja ;P
för jag vet hur jag funkar. jag har det i huvudet, vad jag söker efter. men när jag väl står där med ett helt annat plagg än vad jag sökte efter på, så kommer jag köpa det ändå, för det var fint?! gah, hjälp mig. men jag får be och hoppas på det bästa. fortsättning följer.. . höö

och linn förra inlägget är till dig:)

julafton08
PUSS PÅ ALLA


Kommentarer
Postat av: Johanna

fina bilder!

2008-12-26 @ 21:57:10
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: alicia

mys bilder!

2008-12-27 @ 11:06:12
URL: http://sjuttiofem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0