dagen före julafton

tänk, imorgon är det julafton. kan ni föstå det? inte jag. super duper kul iallafall!
idag steg jag upp klockan halv tio, jag for iväg och handlade in de sista julklapparna med mamma och syster. det var skoj!:)
kom hem och åt middag sen somnade jag i ungefär två timmar. var uppe så sent igårkväll. runt fem var det tror jag. jag var med älskling och jens. vi fick underhållningen på max när vi skjutsade hem johan, slagsmål mellan två fulla killar. eller slagsmål och slagsmål. ni vet att det är svårt att det ska bli det när man är full, det blir mest svingar och så. men lite kul var det. ikväll sitter vi familjen och spelar bingolotto och äter knäck. funderar på att springa förbi statoil och köpa en cola också, den hade suttit perfekt. jusste, öppnade min julklapp från jonas igår -ett superfint halsband! gullegulljonas.
nä nu ska jag återgå att vara social med familia. ha en super bra kväll före julafton, och en super jul imorgon:)


här har vi tomten när han besökte oss förra året:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

god jul :'D

2008-12-23 @ 23:36:18
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: linnsan

ett halsband! Va roligt:) vad blev de till honom do? kan du inte legga upp en bild po dina julklappar? so jag kan fo ngn super ide po va jag ska kopa till dig harifron thailand!! God jul porej! miljoner pussar /linnj

2008-12-24 @ 08:22:23
Postat av: linn

haha, har startat bloggen, bara for att du ska lesa den nu:P

2008-12-25 @ 09:10:05
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0