coca cola

hejsan. sitter just nu på skolan och läser igenom de dryga arton sidorna till provet imorgon. tror ingen har lika roligt som jag har just nu? som hjälp har jag min trogna vän, coca colan som hjälper mig hålla humöret uppe. en helt onödig dag i övrigt. kom till skolan, hade en helt ovärd lektion som slutade tio. efter det har inget vettigt härt. förutom den senaste halvtimmen typ, då jag pluggat.
ikväll ska jag, gissa vad? plugga merrrrr. bajs. och sen blir det att åka förbi janne och förbereda klänningen lite. något som är liiite roligare. men jag försöker hela tiden ha jul och nyår i mitt huvud, det får mig att inte gå i depression. nä men provet kommer säkert gå super, jag har ingen press på mig förutom att jag får IG i svenska B om jag inte klarar det.
jaja, ska sluta klaga över min lugna harmoniska liv. det enda jag har på skallen är ju bara att klara detta prov, hitta julklappar åt jonas, mamma, pappa, anton och morfar och mormor, göra klar en skoluppgift på hundrafemtiotusen sidor och typ tusen grejer till. nä men nu ska jag återgå till plugget. ville bara få ut lite frustration, tack hej.

bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0