CHILLIDAG

tjena hejsan. idag ska bli en riktigt slö dag. jag och jonas ska kanske se en film, köpa lite gottes och så. CHiiLLDAG YAO. just nu ligger han och sover och är helt livlös. men snart, snart så ska jag allt få liv i honom, jag ska börja med att tända lampan, sen slita av honom täcket, sen lägger jag mig på honom och blöter ner hela hans ansikte med stora härliga pussar. tycker synd om honom, men ibland måste man göra vad som krävs. för jag är jätte hungrig. och köttfärssåsen och spagettin står och väntar på att bli uppvärmd. jonas pappa gör asgod sådan också. jag är hungrig ju... .. :(
men men, lovet hittils har varit helt okej, faktiskt lite mer än helt okej.
åh gah, jag längtar till imorgon då jag och mamma ska fara runt och söka julklappar. super kul! sen samma kväll ska jag fara till sanna och påbörja klänningen. sist var jag bara där och lämnade tyget. längtar jätte mycket efter att visa er den.
men nu ska jag utföra min plan på jonas. (jag är egentligen ingen ond människa)


här har ni en gammal bild på mig och amanda sen förra hösten.
(jonas har inte de nyaste bilderna så detta får duga)

hejdå och godjul, godjul, godjul! ;D

oh blev plötsligt gladare, det är ju sol idag. super fint och mys!
kanske det blir att ta en promenad efter köttfärsåsen och spagettin?

Kommentarer
Postat av: sara

Hey!:)

fin blogg du har, checka gärna in vår.:)

kram<3

p.s lämna gärna en liiten kommentar det uppskattas väldigt mycket!:)

fin bild:)

2008-12-21 @ 12:43:36
URL: http://weloveandhate.blogg.se/
Postat av: ewezi

fin bild =)

2008-12-21 @ 14:11:11
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Lisa

fin bild (:

2008-12-21 @ 16:06:17
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0