bara glada får läsa detta inlägg..

för den som är på dåligt humör idag, ja den måste jag ge en box. för idag är den första dagen på ett super bra lov! det har jag bestämt. jag ska köpa en massa kläder, njuta av ledigheten och ha as kul! det är mitt mål. det enda som gör lovet sämre är att linn inte är här. saknar henne enormt. pusspusspuss
idag hade jag provet som sagt, gick sådär. blir ig eller g. håll tummarna för mig! eller en tumme, två ger otur va? efter provet gick jag och syster på stan och letade lite julklappar. jag köpte en bok åt mamma och pappa. i den skriver man tillsammans var man träffades för första gången, första kyssen och mycket annat kul. får se vad som händer ikväll, ha en super bra lov dag! cya ;D


hej jag


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

söt du är :}

2008-12-21 @ 13:45:55
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0