at jessicas place

hejsan allihopa. ang mitt nyårklännings problem så har det inte blivit några framsteg. har frågat tre av mina kompisar och jonas. rösterna är två på klänning nr två och två på klänning nr tre. men det lutar nog lite mer åt nr tre. fast jag vill ha axelband, annars kommer jag känna mig så naken. men en enkel figursydd klänning, med mycket smycken och håret uppsatt på något snyggt sätt. men gah, haha jag kommer nog hinna ändra mig tusen gånger till innan jag måste bestämma mig. men jag måste fråga sanna och amanda också vilken dom tycker jag ska ha.

jag har ingen aning vad kvällen kommer att bjuda på. just nu är jag med linn, jessica och syster evelina. vi funderar på att festa, amanda också! vi håller på att kolla upp fester nu. så om vi hittar någon värd så blir det nog så att vi tar någon ciderrr. övrigt i helgen blir det nog plugg och mys med älsklingjonas.
ska fortsätta mig sökande nu. pusssssss



jag & jessica. linn & jag

haha soetaste. eve och jessica för
många år sedan (eves sääxy ögonbryn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0